نحوه آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی

5 روش آسان برای آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی

نحوه آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی

آمورزش الفبا به کودکان، آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی، حروف الفبای چوبی، آموزش حروف الفبا به روش مونته سوری

آموزش الفبا به کودکان پیش دبستانی | شاید قبلاً در تابستان کار با کودک خود را در خانه شروع کرده باشید، یا به دنبال ایده های جدیدی در مورد نحوه آموزش الفبا هستید، من چند پیشنهاد سرگرم کننده برای پیش دبستانی ها و مهدکودک های شما دارم تا پاییز خود را شروع کنند. اکنون زمان مناسبی برای جمع آوری مطالب و ایده های برنامه درسی برای آماده شدن برای سال تحصیلی است!

همانطور که همه ما می دانیم مطالعه، یک نقطه عطف اساسی برای کودکان است. با این حال، قبل از شروع خواندن، باید الفبا را آموزش دهیم – شکل حروف، نام حروف و صداهای حروف.

چرا باید الفبا را به کودکان آموزش دهیم؟

الفبا پله ای برای خواندن کلمات است. کلمات به جملات تبدیل می شوند. از آنجا، جملات تبدیل به داستان، مقاله، کتاب و غیره خواهند شد. معرفی حروف الفبا به روشی چندحسی برای کودکان قبل از ورود به دبستان بسیار مهم است

چگونه می توانید الفبا را آموزش دهید؟

کلید یک برنامه درسی یا واحد برای دانش‌آموزان خانگی (یا هر زبان‌آموزی) این است که آن را سرگرم‌کنده، جذاب و عملی نگه دارید! نزدیک شدن به یک موضوع از زوایای مختلف به حفظ، پیشرفت و تسلط کمک می کند.

آموزش صرف حروف الفبا روی کاغذ ممکن است برای بسیاری از زبان آموزان کارساز نباشد. می تواند خسته کننده باشد. اما وقتی کودک یک حرف را از با خمیر بازی تبدیل به مجسمه می کند، شعری سرگرم کننده می خواند یا کاردستی می سازد، یادگیری سرگرم کننده، خلاقانه، و طولانی مدت خواهد بود. بازی‌ها، آهنگ‌ها و حرکت‌ها را اضافه کنید.

افزایش تجربه

در اینجا چند ایده برای اضافه کردن سرگرمی بیشتر برای تقویت یادگیری طبیعی وجود دارد.

  1. بسته آموزشی متمرکز بر آموزش الفبا را برای کودکان خود تهیه کنید پکیج مورد علاقه من بسته آموزش الفبا با نام غول الفبا  است،
  2. از پکیج های آموزش تصویری همانند بسته آموزشی کودک شگفت انگیز و یا بسته آموزش الفبای الفبین استفاده کنید که حروف و صداهای حروف را مرور، آموزش و تقویت می کنند. قافیه ها، اشعار و ماهیت موزیکال ویدیوها به بچه ها کمک می کند که سریع بفهمند.
  3. حروف را با حرکات بدن آموزش دهید، آیا می توانید حرف T را با بدن خود بسازید؟ حرف W چطور؟ آیا می توانیم با هم کار کنیم تا حرف A را بسازیم؟
  4. خلاق باشید و از بازی های آموزش الفبا استفاده کنید. من عاشق بازی با بسته های آموزش الفبای یار مهربان هستم. حروف را می توانید پراکنده کنید و یا با استفاده از نوار مغناطیسی داخل بسته روی سطوح فلزی بچسبانید و  یک حرف را فریاد بزنید، و فرزند شما حرف مربوطه همراه با شما تکرار می کند، برای دیدن برخی بازی های الفبای خارق العاده، که در سایت یار مهربان وجود دارند اینجا کلیک کنید.

آموزش حروف انگلیسی به کودکان

حروف الفبای چوبی، آموزش حروف الفبا به روش مونته سوری

الفبا را در طول روز تمرین کنید

همانطور که روزتان را می گذرانید، چیزهایی را در خانه شناسایی کنید که با یک حرف خاص شروع می شوند. از بچه های خود بپرسید که آیا می توانند اقلام و اشیایی دیگر را پیدا کنند که با همان حرف

شروع می شوند؟

ایده دیگر این است که برای یک روز کاراگاه شوید به دنبال اشیایی باشید که با یک حرف شروع می شوند، اشیایی که با یک صدای خاص شروع می شوند

در حالی که در حال شستن دست هستید، ABC را بخوانید!

راه های بسیاری وجود دارد که می توان یادگیری را به طور طبیعی در تمام طول روز ادامه داد!

هر چه بیشتر هیجان زده و آماده باشید، فرزندانتان بیشتر از آن لذت خواهند برد. شروع با ABC ها یک مرحله ضروری است، اما برای پرورش یادگیری آن را سرگرم کننده نگه دارید.

در انتها بهترین بسته های آموزشی برای کودکان را به شما معرفی می کنیم که میتوانید از سایت یار مهربان تهیه کنید:

 

بسته آموزشی کودک شگفت انگیز

بازی آموزش الفبای فارسی و انگلیسی به کودکان

بازی آموزش اعداد فارسی و انگلیسی به کودکان

بسته آموزش الفبا برای کودکان (الفبین)

بازی آموزش الفبای فارسی (آهنربایی)

 

 

حروف الفبای چوبی، آموزش حروف الفبا به روش مونته سوری

دیدگاهتان را بنویسید